• 0

Politica de retur

POLITICA DE RETURNARE PRODUSE

Procedura de returnare

Daca nu sunteti multumiti de calitatea produselor cumparate din magazinul nostru online, puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului (conform OUG nr. 34/2014 – privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta), fara nici o explicatie, iar noi va vom returna suma platita de dumneavoastra minus cheltuielile de transport.

In conformitate cu prevederile legii mai sus mentionate, costul livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de dvs.

Conform prevederilor OUG 34/2014, daca dvs., in calitate de consumator, doriti sa va retrageti din contractul la distanta, generat la momentul plasarii comenzii pe site-ul carlabrillanti.ro, va trebui sa completati un Formular de retragere.

Va prezentam mai jos un model orientativ de Formular de retargere, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, redactat de catre specialistii Trusted.ro:

-pentru a descarca Formularul de retragere puteti accesa urmatorul link Formular retragere/returnare produse

Stimați consumatori, formularul de retragere se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

Cum trebuie procedat pentru a returna un produs si a primi banii inapoi: 

  1. Ne trimiteti produsul pe care doriti sa il returnati prin curier la fel cum a fost trimis, la adresa Str.Louis Pasteur 45 Oradea;
  2. La primirea coletului, noi vom trimite catre dvs. banii aferenti contravalorii produsului. Astfel, in termen de 10 zile de la momentul trimiterii coletului catre noi veti intra in posesia banilor (termenul maxim legal este de 14 zile calendaristice de la data la care am fost informati de catre client ca se retrage din contract);
  3. In cazul in care doriti sa se returneze banii in numerar trimiteti produsul pe care doriti sa il returnati prin curier, este necesar sa il trimiteti cu valoare de RAMBURS, egala cu valoarea produsului pe care doriti sa il returnati. Astfel, cand ne este livrat coletul de catre curier, noi vom plati suma de RAMBURS curierului, care va va aduce banii cash a doua zi dvs.

Este obligatoriui ca produsul returnat sa fie in cutia sa originala, si sa fie insotit de factura sau/si certificatul de garantie.

Pentru mai multe informatii despre procedura de returnare va rugam sa ne contactati la numarele de telefon 0723656004, 0359447345 sau la adresa de email: office@carlabrillanti.ro.

Cum trebuie procedat daca optati pentru schimbarea produsului achizitionat cu un alt produs:

  1. Ne trimiteti prin email o notificare in acest sens sau luati legatura cu noi telefonic la numerele de pe site si veti informa despre intentia dumneavoastra;
  2. Ne trimiteti produsul pe care doriti sa il returnati prin curier la fel cum a fost trimis, la adresa  Str.Louis Pasteur 45, Oradea;
  3. La primirea coletului, noi vom trimite catre produsul nou solicitat de dvs. pentru inlocuirea celui vechi . Astfel, in termen de 48-72 de ore de la momentul trimiterii coletului catre noi veti intra in posesia noului produs;

- In cazul in care valoarea noului produs este mai mare decat cea a produsului comandat initial, diferenta va fi achitata la curier, in momentul in care primiti noul colet;

- In cazul in care valoarea noului produs este mai mica decat cea a produsului comandat initial, va vom trimite diferenta de bani in coletul ce contine noul produs solicitat.

Pentru mai multe informatii despre procedura de returnare va rugam sa ne contactati la numarele de telefon 0723656004, 0359447345 sau la adresa de email: office@carlabrillanti.ro.

 

Informații importante oferite de TRUSTED.ro despre dreptul consumatorului de retragere,pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)

Informații pentru consumatori

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând:

- de la ziua încheierii contractului (în cazul unui contract de prestări de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material)

sau

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)

sau

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat)

sau

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau

a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)

sau

- de la ziua la care intraţi, dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru [office@carlabrillanti.ro] formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.